Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Malin - 31 januari 2009 23:57

Bästa sättet att se serier är maratontittning ;P Har snart sett klart hela första säsongen av Little Britain, så roligt :) Har sett den några gånger förut, men det gör inget. Inbillar mig att skratt botar halsont. Eller nåt.

Av Malin - 31 januari 2009 14:58

Usch, vad jag har tråkigt! Jag orkar inte göra något vettigt, huvudvärken säger stopp. Försökte mig på gehörsläxan igen, men jag fastnade när det blev lite svårare.. Så nu orkar jag inte fixa med det heller. Borde försöka komma på något bra lektionsinnehåll till när jag ska vikariera. Svårt..

Av Malin - 31 januari 2009 12:53

Vaknade tidigt imorse och hade världens förkylningsslem i halsen. Äckligt. Jag somnade om förstås, men nu är jag pigg och alert. Nåja, vaken i alla fall. Jag blir så rastlös när jag är sjuk! Jag orkar ju inte göra så mycket.. Men hur tråkigt är det inte att typ bara titta på serier/film eller sitta vid datorn? En hel dag! Jag skulle vilja sy något.. Kanske dags att börja med smaskkläderna rentav, så det slipper bli stressigt sen. Synd bara att vi inte har bestämt hur de ska se ut eller nånting.. Plus att jag inte har något vidare tålamod när jag är sjuk. Hejdå slem.

Ovido - Quiz & Flashcards