Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Malin - 14 januari 2009 20:14

Magnus fick för sig förra året att han skulle sluta ta gitarrlektioner, för han tyckte inte att han hade tid (han är en sportnörd), men nu sa han precis att han ville bli lika duktig som John Mayer och Colin Hay. Bra brorsan! Synd bara att han tycker att det ska gå fort så han ska slippa öva. Det funkar ju inte riktigt så ;P

Av Malin - 14 januari 2009 19:45

Sista seminariet avklarat. Nu är det bara hemtentan kvar, sen är jag klar med PDI1! Otroligt skönt ska det bli. Nu kan jag bara läsa det jag vill, inga fler sådana måsten på ett tag! Och är det något jag ska läsa lär det ju vara på typ 30 sidor, inte 300.


Smasklåten är i princip färdigskriven, nu ska bara sista melodin in på finale också. Har börjat arra lite idag, Anton är en pärla! Han uppfattar väldigt snabbt hur vi vill ha det och så har han en massa idéer och så blir det skittufft på en gång :) Är inte riktigt överens med finale. Men det är väl som vanligt. Det gör alltid en massa knäppa saker, så man får ha sina knep..


Fruktansvärt trött är jag. Har mest legat i soffan sen jag kom hem för två timmar sen.. Kanske går något bra (eller dåligt) på tv som jag kan slötitta på..

Av Malin - 14 januari 2009 00:13

Fick ett ryck och började storstäda förut för jag blev galen på allt det stökiga och på julsakerna som fortfarande var framme.. Så nu är det lite finare här.. Vardagsrummet får vi dammsuga och torka golvet i imorgon, hann inte med det idag. Har ju skola och smask att tänka på också, hur gärna jag än skulle vilja städa hela dagarna så hinner jag ju inte det :P


Finale är ett underligt program. Det gör aldrig riktigt som man vill. Men nu har jag iaf skrivit in smaskmelodin med text och ackord, så sparar vi lite tid imorgon när vi ska börja arra, hoho. Spännande. Och imorgon är det sista seminariet i pedagogiken. Sen är det bara hemtenta torsdag och fredag. Sen finito! Så himla underbart! Jag ser ljuset i tunneln ;)

Ovido - Quiz & Flashcards