Alla inlägg den 20 januari 2009

Gym

Av Malin - 20 januari 2009 21:56

För en gångs skull var Adrijana jättepeppad på att träna idag, jag var ganska trött, så det gick lite trögt.. I vanliga fall brukar hon ge sig före mig :P


Kom hem vid åtta, sen har jag fixat med finale, ätit en sen middag och duschat. Snart kommer Dennis hem, då ska vi möblera om lite :)

Arr

Av Malin - 20 januari 2009 17:44

Även denna dag har ägnats åt att arra smask. Men det går framåt. Och det kommer att bli skitbra! Övade med sångaren idag också, låter så mycket bättre när det är en duett som det är tänkt, så jag slipper sjunga allt själv :P

Av Malin - 20 januari 2009 17:26

Nu sitter de nya tapeterna uppe i vardagsrummet. De har inte riktigt torkat än, så det är mörka fläckar nu, men bortsett från det, vad SNYGGT det blev! Jag är skitnöjd. Nu ska vi bara möblera tillbaka allting, och ställa tv:n och soffan på sina rätta platser :) Jag kan typ inte sluta le, så snyggt blev det! Är glad att vi satsade på någon färg och inte bara tråkvitt. Bild kommer i bilddagboken när det är fixat ordentligt :)

Ovido - Quiz & Flashcards