Direktlänk till inlägg 29 april 2009

Förbannade trötthet!

Av Malin - 29 april 2009 23:27

Jag förstår inte hur jag kan vara så trött!? Det är helt sjukt. Somnade bredvid Dennis efter maten, sen gick jag upp för att se på tv och då somnade jag i soffan. Där halvsov jag i två timmar eller nåt.. Ujuj.


Gick till Willys och Blomsterlandet efter skolan för att kolla efter lite trädgårdsredskap. På Willys hittade jag inga och på Blomsterlandet kostade de alldeles för mycket för min smak. Så jag knallade vidare till ÖB och Coop. På ÖB hittade jag ett billigt set. Det är säkert inte världens bästa, men jag är inte så kräsen. Det är ju inte direkt så att jag ska livnära mig på att rensa ogräs och plantera. Det blev en hel del handlat så det var skittungt som vanligt. Och så missade jag förstås bussen. Jag stod på andra sidan gatan och väntade på att det skulle bli grönt. Och grönt blev det, men bara för bussen som hade stått still på andra sidan gatan ett tag. Hade det blivit grön gubbe hade jag hunnit med bussen. Så jag var lagom trött och hungrig när jag kom hem..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 31 maj 2009 00:08

Känner redan att jag gillar den nya bloggen bättre. Den här får vara kvar förstås, men i fortsättningen finns jag på http://mejline.blogg.se !...

Av Malin - 30 maj 2009 19:49

Idag har Dennis pappa och hans sambo (snart fru!) varit här och hjälpt till att fixa på uteplatsen. Vi köpte krusbärsbuske, rödvinbärsbuske, rabarber, frön till morötter, dill och sockerärter. Och gräsfrön för det såg förjävligt ut på den så kallade ...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Funderar starkt på att byta till mejline.blogg.se. Följer ni med mig i så fall? Börjar tröttna på denna och vill kunna lägga upp flera bilder. Eftersom jag fortfarande inte har något sommarjobb kanske jag ska roa mig med att göra en snygg design elle...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Kör hela dagen, alltid roligt! Konserten gick riktigt bra. På tisdag kväll blir det en till!...

100

Av Malin - 27 maj 2009 21:57

Även fast jag redan hade sett kvällens Grey's Anatomy, som tydligen var avsnitt nr 100, så kunde jag inte låta bli att kolla. Och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna den här gången heller. Fantastiskt fint....

Ovido - Quiz & Flashcards