Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Malin - 7 januari 2009 23:28

Sådärja, nu är brödet klart. För en timme sen visserligen. Gott blev det! Känner inte alls för att börja skolan igen imorgon. Borde verkligen sova snart, för jag börjar tydligen kl 8 och inte 9 som jag trodde innan. Skitskitskit.

Av Malin - 7 januari 2009 14:49

Just nu sitter jag vid datorn bara för att slippa läsa. Det måste vara något fel på mig, jag är så sjukt trött. Sov typ en timme efter att Dennis hade åkt. Har läst litegrann, borde kanske fortsätta snart. Kan läsa ett kapitel till, sen blir det nog någon slags lunchmiddag. Ska träna med Adrijana kl 18, så kan ju inte vara för hungrig eller mätt då :P

Av Malin - 7 januari 2009 10:19

Konstiga drömmar inatt igen, fast inte sådär obehagliga och jobbiga som igår. Det var tungt att masa sig upp ur sängen för en halvtimme sen.. Fy. Men jag måste ju förbereda lite inför imorgon, då börjar jag kl 9. Dygnet är totalt felvänt, inte sådär överdrivet bra kanske. Idag ska läsas, analyseras, bakas och tränas har jag tänkt. Men först måste jag nog äta frukost. Snart ska Dennis upp också, han ska jobba idag, stackarn.

Ovido - Quiz & Flashcards