Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Malin - 17 januari 2009 20:54

Måste bara berömma Robert Wells och hans kör i körslaget. De sjöng nyss Candy man av Christina Aguilera. Det lät riktigt bra! Fast det vore ju konstigt om han inte var bra på sånt iofs..


Idag har vi betalat för fondväggen på Flügger färg, blev en liten bussutflykt mitt på dagen, heh. Sen gick jag en promenad och fotade lite. Har även hunnit med att diska ett litet berg och baka både pizzabullar och vaniljbullar. Hur gott som helst! Är på fixarhumör. Så jag tog och möblerade om lite på en köksbänk också. Bytte micro till den nya som jag fick av farfar (han hade vunnit den) och flyttade om lite, nu blev det betydligt bättre! Nu tvättar vi, så det är fullt upp här ;P

Av Malin - 17 januari 2009 00:41

Har kollat igenom hela säsong 11 av Americas Next Top Model typ de senaste två veckorna kanske.. Blev fyra avsnitt idag, och jag har haft på känn ett bra tag vem som skulle vinna, eller vem jag tyckte skulle vinna iaf. Och det blev hon! Nu ska jag inte avslöja vem för er som kollar lagligt på tv istället för att ladda hem ;P Men jag är bara nöjd över att hon vann, annars brukar de alltid välja fel tycker jag.


Imorgon ska vi åka och betala för fondväggen, fel att skicka en räkning liksom? Nej, vi måste åka till Flügger färg och betala. Lite töntigt tycker jag. Men men, så får det bli. Och snart har vi nya tapeter!


Har legat med datorn på magen nu ett tag, blir väldigt varmt. Men det funkar bra mot mensvärk måste jag säga. Så det är mitt bästa tips till tjejer med hemsk mensvärk som äger en laptop ;P

Ovido - Quiz & Flashcards