Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Malin - 18 januari 2009 19:42

Jag vet inte vad det är som fängslar mig, egentligen tycker jag ju att blod och sånt är jätteäckligt. Visserligen får man inte se så jättemycket sånt, men endel äckelpäckel blir det ju. Har kollar på några avsnitt av Private Practice idag. Och Greys Anatomy igår. Alltid är det något som händer så jag får tårar i ögonen. Jag kanske är blödig.. Men det här med liv och död är otroligt fängslande! Sen är ju Greys typ världens bästa serie också. Tänkte ta och ladda hem typ Cityakuten eller nåt, då har jag några månaders sjukhusserier framför mig. Men det fanns inte alla säsonger på piratebay. Synd. För det är ju strecktittandet av serier som är det bästa!

Av Malin - 18 januari 2009 13:27

Vart tog min energi vägen? Idag har jag bara ont i huvudet.. Jag skyller på vädret. Det är jättegrått och tråkigt. Hade tänkt träna, men jag har ont i halsen, så jag vet inte om det är någon bra idé. Kanske borde ägna dagen åt att föra över en massa filer från gamla datorn till den nya, yay..

Ovido - Quiz & Flashcards