Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Malin - 24 januari 2009 18:19

Jag kan seriöst inte titta på Greys Anatomy utan att få tårar i ögonen. Bästa serien ever. Det är bara så gripande alltihopa.


Har precis klickat hem 2 st Schwartskopf osis dust på den här sidan: http://frisorcenter.ehandel.net/ Mycket billigare än på andra ställen. Mamma ska nog kanske få den ena när hon fyller år :) Tänkte försöka skaffa lite nördiga teknikprylar också, hdmi-kabel så jag kan koppla ihop datorn och tv:n, en adapter så jag kan lyssna med vanliga hörlurar till mobilen, typ sånt. Som jag knappt vet hur det funkar. Så det känns ju stabilt. 

Av Malin - 24 januari 2009 15:07

Kände att det var dags att visa nya tapeterna någon gång. Så jag tog mig i kragen och fotade, även fast vi inte har möblerat än. Vi har varken orkat eller hunnit.. Får väl bli nu i helgen, kanske tar tag i det snart. Hursomhelst ligger tapetbilden och bild på mina nya fina tights uppe på min bilddagbok, http://mejline.bilddagboken.se . Check it out vettja.

Av Malin - 24 januari 2009 12:55

Åh, det var underbart roligt igår! Bästa kvällen på riktigt länge, vet inte när jag skrattade så mycket sist :) Jag och Emma gick på stan i några timmar på dagen, jag köpte ett par mönstrade tights, typ naturvita med massa tjejer på, haha. Finns på gina tricot. Köpte även två svarta långa tröjor, myspys. Sen så åkte vi hem till mig och åt och fixade oss inför kvällen. Och så åkte vi till skolan för att träffa Anton som hjälper till med vårat smask-arr. Vi drack vin, arrade och skrattade massor hela kvällen, beställde pizza (det fanns en med kärlekssås på stod det, hur äckligt låter inte det liksom?) och sen gick vi ut på Kåren. Lyckades med hjälp av Adrijana nästla oss in för 50 kr istället för 100, trots att vi hade glömt studentleg. Woho. Fulast under kvällen var nog när Anton drack öl ur en kaffebryggarkanna för att det inte fanns något stort glas :D

Ovido - Quiz & Flashcards