Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Malin - 4 januari 2009 21:41

I helgen har mina föräldrar varit och hälsat på. De åkte ner med köksstolar, en byrå och lite annat smått och gott som var mitt. Igår var vi på IKEA och införskaffade en tv-bänk och en helkroppsspegel. Och passade på att storhandla på Willys, när vi hade tillgång till bil. Fixade god kyckling i ugnen och saffranscheesecake med pepparkaksbotten. Låter kanske för juligt, men det var det faktiskt inte. Riktigt gott blev det. De åkte hem imorse, så det blev en snabbvisit.


Idag har jag haft svinigt ont i huvudet, så jag har mestadels spenderat dagen liggandes. I sängen, i soffan och i badkaret. Men efter två bamyl koffein blev det bättre. Något annat hjälper inte på mig, så jag får väl stå ut med att det smakar skit. Hade tänkt gå och träna, men jag kunde ju knappt stå upp, så det får bli imorgon istället kanske.

Ovido - Quiz & Flashcards