Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Malin - 9 januari 2009 09:54

På måndag kommer de hit med min dator och skrivare! Guld :D Jag som oroade mig över att få hämta det någonstans, men de kommer ända hit, hur bra som helst!

Av Malin - 9 januari 2009 09:22

Det gick inte så bra när jag skulle lägga mig igår. Låg nog i sängen till elva, sen gick jag upp igen. Jag hade så mycket smask i huvudet, så jag satte mig vid pianot och testade lite. Skrev ner lite noter och sen kom jag på att jag skulle skriva in det i finale. Hade glömt alldeles för mycket av det programmet, så det tog lite tid. Men nu är grunden till introt klart! Jag somnade nog runt två. Jättesmart :P Tur att jag har sovmorgon. Gick upp vid 9 och nu ska jag väl äta frukost och skriva den där uppgiften till seminariet.

Ovido - Quiz & Flashcards