Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Malin - 2 januari 2009 20:26

Gick upp tidigt imorse och tvättade, efter det blev vi så trötta, så vi somnade igen.. Resten av dagen har vi storstädat här hemma, behövdes faktiskt, trots att vi inte har bott här särskilt länge. Snart kommer mina föräldrar, så vi kanske borde försöka hinna vika ihop all tvätt innan dess.


Försöker komma in i schlagertänket inför SMASK, jag och Emma tänkte ju skriva en låt i år också, så jag måste lyssna på lite gamla hits och se vad man kan sno ;) Eller åtminstone inspireras av. Nyss var det Herreys som gällde. Bra skit!

Av Malin - 2 januari 2009 00:19

Efter två avsnitt av Ugly Betty är det nog dags för mig att sova. Imorgon ska vi tvätta och städa lägenheten innan mina föräldrar kommer med lite möbler. Gnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards