Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Malin - 11 januari 2009 23:43

Kom faktiskt hem med två par nya jeans idag! Så nu behöver jag inte köpa på minst ett år :P Hatar verkligen att köpa jeans, det är så svårt. De första hundra paren (nåja) jag provade satt inte speciellt bra. Har vant mig mid högre midja, så låga jeans känns bara fel. Bättre att gömma fläsket ;P Blev ett par vida på hm för 398 kr och ett par stuprör från Cubus för 199 kr! Så jag är grymt nöjd! Köpte dessutom en tunika på gina tricot, en sån som ser ut som en t-shirt och en hög kjol, kostade ynka 49 kr. Blev ny mascara och rouge också. Ujuj vilken shoppingdag. Men det var skönt, för det var så lite folk, så det var i princip inga köer någonstans.


Har hunnit med att läsa lite också. Eller närmare bestämt 60 sidor. Misstänker att jag hellre kommer att vilja umgås med min nya dator imorgon än att läsa.. Imorgon kommer Emma hit strax efter åtta för att skriva smask. Så jag ska väl gå och lägga mig. Vi flyttade in pianot till vardagsrummet (det står i sovrummet annars) så vi kan använda det imorgon. För jag antar att Dennis kommer att sova, åtminstone till en början.

Av Malin - 11 januari 2009 11:46

Hoppas jag på att hitta idag. Har nog inte köpt jeans på ett år, så jag behöver ett par nya. Ska bege mig in till staden snart och se om jag kan hitta några för lite pengar. Vore ju trevligt. Appropå pengar så blev jag jättenervös igår. Ända sen jag beställde min dator har de pengarna stått som ett reserverat belopp, men igår när jag kollade hur mycket pengar jag hade så hade jag ett x antal tusen för mycket, så jag blev jättenervös att jag inte skulle få datorn för att de inte hade fått pengarna eller nåt. Men så kollade jag nyss, och då hade de dragit. Haha, knäppt att vara nervös för att man har för mycket pengar på kontot :P

Ovido - Quiz & Flashcards