Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Malin - 13 januari 2009 13:30

.. är det alltid något som fattas i kylskåpet ändå. Nu tänkte jag göra pannkakor, men har för lite mjölk. Dessutom behöver vi margarin och smör. Coop, here I come!

Av Malin - 13 januari 2009 11:59

Jahaja, och här var vi pigga.. Jag hade ju planerat att kika på Top model på min nya laptop i sängen igår.. Men när jag hade lagt mig tillrätta så funkade det inte att titta på i varken vlc eller windows media player. Bara ljud, ingen bild. Så jag blev lagom irriterad. Men jag surfade runt lite och hittade en nyare version av vlc, efter det fungerade det som smort. Men det tog ju lite längre tid än planerat, så jag somnade rätt sent.. runt halv två kanske.. Till råga på allt var det två katter som bråkade. Inatt igen. Kan de inte ägna sig åt sånt på dagarna? Eller åtminstone inte när jag är jättetrött och måste sova..


Gick upp vid halv nio imorse, läste några sidor, sen slocknade jag i soffan :P Men nu är jag på g igen och har läst klart det påbörjade kapitlet. Ett kapitel till ska jag läsa, om bedömning i estetiska ämnen. Det verkar mest intressant, så jag tar det sist :)


Stackars Dennis är jätteförkyld och hostar massor. Så jag förstår att han inte vill gå upp när han väl har lyckats somna.. Hörde precis att han snoozade två gånger, han lär sig ;)


Kanske är lika bra att jag läser klart nu, så slipper jag göra det sen. Då kan jag leka med datorn resten av dagen istället :D Måste för övrigt köpa papper till skrivaren. Det räckte inte så långt med det enda jag hade ;P

Ovido - Quiz & Flashcards