Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Malin - 22 januari 2009 23:17

Vi ska sjunga med kammarkören på en ceremoni för Universitetets årshögtid. Du hör ju hur läskigt det låter! Ett problem är att vi ska vara väldigt finklädda. Och jag har ingen långklänning förutom min balklänning. Och det känns kanske lite väl uppklätt. Den är dessutom hemma. Får se om jag lyckas hitta någon fin långklänning till ett rimligt pris. Det spricker ju redan där. Har hittat en på hm på internet visserligen. Men klänningar brukar vara bra att prova innan man köper dem. Nåja, jag och Emma ska på stan en sväng imorgon, får reka lite då.

Av Malin - 22 januari 2009 22:32

Jag och Adrijana var och lyssnade på jazz- och rockprogrammets konsert ikväll, de är riktigt duktiga. Men oj vilket lyft det blev när Jenny och gitarrläraren Mats klev upp på scenen. Mats såg verkligen ut att njuta i fulla drag, han spelar grymt bra! Tur att jag ska ha honom som gitarrlärare i vår, så kan jag bli lika grym ;D


Har extrem träningsvärk i mina bröstmuskler, fattar inte hur jag lyckas.. Var och tränade i tisdags och så idag igen.. Jag har inte fått någon träningsvärk av att göra samma saker förut, så varför får jag det nu? Jag körde lika tungt som gången innan dessutom.. Konstigt. Iofs testade jag någon läskig magmuskeltränartjofräs :P Fällkniven kallade Adrijana den. Man hänger i luften men har ett ryggstöd och armstöd typ för att hålla sig uppe, så drar man upp benen. Det är nog boven i dramat, även fast jag knappt kunde göra övningen ordentligt..

Ovido - Quiz & Flashcards