Alla inlägg den 29 januari 2009

Av Malin - 29 januari 2009 23:14

Fy vad risig jag känner mig.. Har legat i soffan sen jag kom hem typ.. Kollade på rikssmask-dvd:n från Piteå förra året, fick den idag. Vissa låtar var riktigt dåliga faktiskt. Är lite besviken. Fast finalisterna var bra. Några försökte sig på andra genrer, men riktig schlager var det enda som gick hem, tur det! Hiphopsmask, nej tack! Sen somnade jag vid åtta och sov i två timmar tills Dennis kom hem typ. Halsen känns helt uppsvullen, så jag tyckte att jag fick äta lite glass. Tur att jag är ledig imorgon, blir nog ingen sånglektion då heller gissar jag.. Nu ska jag hinka i mig lite mer vatten, sen blir det sängen.

Av Malin - 29 januari 2009 17:00

Usch, vaknade med världens ont i halsen. Det har inte gått över under dagen heller. Att sjunga i två timmar hjälpte kanske inte direkt.. Nåja. Smaskarret är snart klart, ska lämna in det på måndag.


Lyssnar på kattens dagbok, sjukt roligt!