Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Malin - 8 januari 2009 22:15

Nu är jag trött så jag ska inte låta datorn uppehålla mig längre. Den är väldigt bra på det tyvärr. Godnatt.

Av Malin - 8 januari 2009 21:11

Ujuj, ingen mjukstart här inte. Började med seminarium mellan 8 och 12. Inte jättekul direkt. Sen var det föreläsning mellan 13 och 15.30 Tur att gubben som pratade sist var så himla härlig, han gjorde det värt att genomlida hela dagen :D När jag kom hem så blev det ännu mer plugg. Har läst typ hundra sidor idag. Och det trots att jag har haft skolan hela dagen. Det är ju sjukt att det får vara så mycket att göra! Har varvat läsningen med matpaus, färgning av håret (nu är det rött!) och telefonering med mamma. Har en uppgift tills imorgon, men jag börjar inte förrän kl 13, så jag tror jag går upp och gör den imorgon istället. Om jag inte får ett ryck sen och gör klart så jag får sova länge imorgon. Det återstår att se.

Ovido - Quiz & Flashcards