Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Malin - 6 januari 2009 23:30

Det blev ingen bakning idag, det var så tråkigt och grått ute så jag hade ingen lust att klä på mig och gå och köpa jäst :P Däremot skruvade jag ihop den nya tv-bänken, det var verkligen inte det lättaste kan jag säga! Men nu står den där och är fin. Ska ta och lägga filmerna i lådan nu tror jag. Så det som ska få plats i bokhyllan kan lämna den sista halvuppackade kartongen någon gång!


Min dator har skickats iväg nu, hoppas den kommer riktigt snart, då blir jag glad :D Då kan tv:n få stå på tv-bänken istället för på skrivbordet som nu. Och allt (nåja) kommer vara på sin rätta plats ;P


Jag och Emma har spånat lite smask-idéer via sms idag, det kommer bli en skitbra låt! En riktig smaskhit!


Imorgon måste jag nog ägna den mesta tiden åt att läsa, men en och en halv vecka till av pedagogiken borde jag klara av, sen är det över, obeskrivligt skönt! Det kommer visserligen bli massor att göra med smask och allt sen också, men det är ju bara kul!

Av Malin - 6 januari 2009 12:49

Usch, jag verkar vara inne i någon period där jag drömmer jätteverkliga drömmar nu, sådana där känslan sitter kvar när man vaknar och det är svårt att avgöra om det har hänt på riktigt eller inte. Drömde två sådana inatt där jag var skitarg. Så arg blir jag aldrig i verkligheten, inte hittills iaf. Likadant natten till söndag, då drömde jag också två jobbiga drömmar där jag var skitarg. Då resulterade det i hemsk huvudvärk nästan hela dagen. Känns inte direkt som att jag har fått vila ut inatt, trots att jag har sovit massa timmar. Känns som att hjärnan har gått på högvarv hela natten, har lite ont i huvudet nu med.


Idag ska jag nog baka bröd. Och havreflarn tror jag. Mumsigt!

Ovido - Quiz & Flashcards