Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Malin - 21 januari 2009 23:34

Har knappt något annat än smaskarr i huvudet, refrängen som vi arrade ganska mycket på idag kommer bli skitgrym! Har lyssnat på den knappt halvfärdiga midifilen med låten på repeat massa gånger. Och det svänger som bara den :D Redan nu när det fattas massor. Bådar gott :)


Nu är det dags att sova. Imorgon har jag sånglektion och kör. Och så ska vi kanske bestämma när vi ska ha gitarrlektion. Fast läraren har inte ringt mig om det, då är det ju inte så lätt..

Av Malin - 21 januari 2009 18:57

Ni får ursäkta, men jag hinner faktiskt inte göra så mycket annat än att arra smask på dagarna, tur att vi nästan är lediga den här veckan, nästa fredag ska det vara klart! Men nu har vi nästan gjort klart en refräng iaf, det är ju sjukt många instrument i en orkester! Så det tar lite tid.


När jag kom hem för två timmar sen typ gjorde jag en ost- och skinkpaj, smaskigt! Försöker koppla in tv:n, men det är inte det lättaste eftersom vi har blivit utvalda att vara med i någon slags panel som mäter vårt tv-tittande. Så vi har massa extra tjofräser för det :P

Ovido - Quiz & Flashcards