Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Malin - 16 januari 2009 22:10

På måndag kommer de och tapetserar om i vårat vardagsrum, här var det snabba puckar minsann :) Ikväll kollar vi på Let's dance och slöar mest.. Kitty kan ju få åka ut, hon är mest pinsam när hon aldrig kan vara tyst! Laila är riktigt duktig tycker jag. Nu är jag inte någon som röstar, men skulle jag göra det skulle hon få min röst ;P

Av Malin - 16 januari 2009 09:50

Tur att jag inte hade mensvärk igår när jag skulle skriva, det hade aldrig gått! Om ungefär en timme ska jag till skolan och lämna in min och Emmas hemtenta, så hon slipper åka hit bara för det, är ju lite drygt när man pendlar. Sen tror jag faktiskt att jag åker hem igen och halvdör lite innan sånglektionen.. Orkar inte göra så mycket.


I och för sig ser jag att det är fint väder ute idag, kanske ska ta mig en promenad till skolan istället? Får se..

Ovido - Quiz & Flashcards