Alla inlägg den 16 november 2008

Av Malin - 16 november 2008 23:00

Det blev ingen sväng till IKEA idag, men det var nog ändå lite tur. Nu är det fullt med ouppackade grejer här igen nämligen. Dennis hade några lådor hos sin mamma som inte fick plats i förra lägenheten. Så det blev lite mer att stå i här. Vi åkte och storhandlade också, så nu är det välfyllt i skafferiet, kylskåpet och frysen. Härligt! Har dessutom tvättat idag. Och läst nästan hundra sidor i min bok, ska förresten läsa klart kapitlet som jag inte hann med innan de kom.


Imorgon är den lilla lådan som vi bodde i förut ett minne blott, då ska jag lämna in nycklarna. Så himla skönt att slippa skiten! Var där och hämtade det sista idag, städgrejer mest. Kylskåpet luktade skit, men det är ju inte så lätt att vädra ur när dörren envisas med att åka igen hela tiden! Så det är faktiskt inte mitt fel.


Nu är det nog dags för sängen. Imorgon ska jag läsa ännu mer. Och gå på föreläsning. Och läsa. Och sen spela piano på min vfu-skolas Öppet hus. Heh, det blir spännande. Hoppas jag hittar noterna som jag inte har kollat på sen jag var där sist ;P

Av Malin - 16 november 2008 12:14

Nu har jag äntligen ringt och bokat en gratis provträning på Nautilus. På onsdag kl 10 är det dags. Ska bli så himla skönt att komma igång!

Av Malin - 16 november 2008 12:03

Så heter boken som jag läser just nu. Den är ganska intressant, men det är ju inte speciellt uppiggande att läsa. Hela kroppen blir bara mer och mer slö och huvudet likaså. Dessutom vandrar mina tankar lätt iväg till annat, samtidigt som jag läser. Ögonen fortsätter att röra sig och när jag vaknar upp ur mina dagdrömmar har jag minsann kommit en sida längre än sist, men jag vet inte vad jag har läst.. Jag tycker att det är stört att man ska behöva läsa på helgerna! Men gör jag inte det så kommer jag ha hur mycket som helst att läsa imorgon. Och det kommer jag inte att hinna med.


Väntar på att Dennis mamma ska ringa, hon ska komma upp med lite av hans grejer idag. Och förhoppningsvis hinner vi till IKEA. Men viktigast är nog ändå att vi kan passa på att storhandla mat när vi har bil. Det är inte så överdrivet kul att släpa på 3-4 kassar var på bussen!


Jag vill verkligen ha gratis kläder, så jag kan ju slänga in det här igen och se om någon mer vänlig själ nappar ;)

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=113117 

Ovido - Quiz & Flashcards