Alla inlägg den 15 november 2008

Av Malin - 15 november 2008 15:45

I det stora paketet jag hämtade igår var det inte så mycket spännande. Jag hade lite grejer hemma som jag bad mamma skicka ner med bussgods, en taklampa och lite gardiner och sånt. Men nu sitter åtminstone lampan uppe i köket, mycket fint :) Gardinerna får vänta lite till för vi har ingen gardinstång till vardagsrummet. Den måste vara så lång dessutom. Förhoppningsvis blir det en sväng till IKEA imorgon igen. Införskaffning av en till Benno (cd-pelare) och lite smått och gott till badrummet. Och förstås gardinstång. Jag vill ha något tyg att sätta upp i vardagsrummet också. Vet inte riktigt vad det blir för gardiner dock, så det är svårt! Svårt att matcha det jag har till typ aprikosgult. Inte en färg som jag hade valt att tapetsera i direkt..


Nu står det en ungspannkaka i ugnen och gottar till sig. Har varit sugen på det länge, den kommer att avnjutas med glass lite senare :)


Till veckan måste jag verkligen boka en gratis provträning på gymet här i närheten. Stör mig på att man måste göra det innan man får skriva in sig. Annars hade jag skrivit in mig för två månader sen, men jag blev ju sjuk när jag skulle på provträningen så då har det blivit uppskjutet hur länge som helst. Svårt att hitta tider på dagarna för provträningen, antar att de inte är så pigga på det på kvällstid. Jag längtar verkligen efter att börja träna igen, jag behöver bli piggare! (Och kanske lite smalare också. Nästan alla byxor sitter lite väl tight..)

Ovido - Quiz & Flashcards