Alla inlägg den 13 november 2008

Av Malin - 13 november 2008 18:18

Äntligen hemma efter en lååång dag. Jag fick leka fröken och skriva på tavlan idag, det var ingen annan som vågade. Men det var rätt kul, svårt att typ "översätta" och få med allt de andra säger med bara några ord.


Sen hade jag sånglektion, kopierade ytterligare massa sidor (känns som det är det enda jag gör, men jag tänker inte betala flera hundra för att läsa bara några sidor i en bok..) och sen kör. Roligt med julsånger! Dock var det konstiga arr som jag inte har sjungit förut. Nu måste jag snart äta. Dålig matdag det här. Oregelbundet är inte bra för mig..


Angående Panteras kissproblem så har hon ju protesterat ända sen Zässi kom hem igen efter sin lilla utflykt. Innan dess var det inga problem.. Men hon vill väl markera revir och tala om att hon är den enda katten här typ. Konstigt sätt att bete sig mot sin egen mamma :P Så jag tror inte det har med flytten att göra. De verkar tycka att det är roligt att springa omkring på de stora ytorna ;)

Av Malin - 13 november 2008 08:07

Igår gick jag och lade mig vid elva, men likförbannat är jag lika trött när klockan ringer. Idag blir det ännu en oförberedd sånglektion, men jag har verkligen inte haft ro att öva när jag har haft massor att göra. Blir inge bra då.


Blir galen på katterna! Eller jag antar att det är Pantera. Hon går och kissar överallt. Igår kissade hon på mattan och imorse hade hon kissat på en gammal resväska. Ingen jag använder som tur är, men den kan ju vara bra att flyttpacka i eller nåt! Äckligt hursomhelst. Vi ska införskaffa en till kattlåda, misstänker att hon markerar revir..

Ovido - Quiz & Flashcards