Alla inlägg den 18 november 2008

Av Malin - 18 november 2008 21:58

Idag är jag trött. Som vanligt. Fick skriva på tavlan på seminariet idag också, ingen annan som vågar tydligen.. Men det känns iaf som att jag har mycket mer att bidra med under den här delkursen. Nu är det mesta intressant, till skillnad från förut. Dock stör jag mig på folk som alltid ska envisas med att avbryta och sätta sig emot det man säger bara för att.


Jag och Emma hade en klagolunch där vi hävde ur oss allt möjligt som vi störde oss på. Så himla skönt att ventilera lite. Jag berättade för några fler om öbo-hatet och de tyckte också att det var helt sjukt. De gör tydligen allt för att tjäna lite extra pengar. Jag blir upprörd varje gång jag berättar om det eller tänker på det. Men vad ska man göra liksom? Överklaga hans beslut är kanske lite svårt. Känns mest som att han skulle kräva en på mer pengar bara för att man sa emot eller nåt. Usch, idiot.


När jag kom hem lagade jag vegetariska piroger, hittade på ett eget recept med morot, zuccini, lök, äpple, lite creme fraiche, thai chili sås, tomatpuré och salt. Borde dock ha kokat grönsakerna, de blev inte riktigt klara i ugnen, trots att jag hade rivit dem i matberedaren. Blev rätt gott ändå. Till maten såg jag på The Queen, helt okej, fast jag var så himla trött på slutet, så jag slumrade till flera gånger. Sen blev det en liten tupplur följt av Ugly Betty och Desperate Housewives.


Imorgon ska jag träna, är superpeppad! Ska bli så himla skönt att komma igång igen! Kanske borde leta fram lite träningskläder ikväll. Vem vet var de har tagit vägen i flytten?

Ovido - Quiz & Flashcards