Alla inlägg den 19 november 2008

Av Malin - 19 november 2008 19:53

Jag testar igen. Samla poäng och få gratis presentkort på hm och gina tricot!

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=113117

Av Malin - 19 november 2008 19:43

Underbar film, se den! Om man inte är ett musikalfan kan man ju alltid se den för att se Travolta som överviktig mamma :)


Nu har jag läst klart allt för denna gång, så imorgon kan jag bara ta det lugnt. Nåja, har bara sånglektion och kör, så det är ju roligt iaf.


Gjorde broccoligratäng till middag. Åt quornfilé och couscous till. Det blev verkligen hur gott som helst. Har inte ätit broccoligratäng på evigheter! Blir så när man inte har någon frys. Men det blir det ändring på nu. Kan äta massa gott :)

Av Malin - 19 november 2008 15:56

En text avklarad iaf, om förskolebarns gemensamma lekar. Tråkigt skriven tyvärr, men det är kul att läsa om barns lekar, vilken fantasi de har! Skönt att jag har gjort min uppgift den här veckan och bara kan sitta och lyssna på fredag. Vi måste visserligen läsa en del av texterna ändå. Men inte allt. Tror inte det var så mycket i den andra texten som jag har kvar..


Känns bara som jag är hungrig hela tiden idag, men det är för tidigt att äta middag nu, så jag väntar nog till efter Top Model om jag kan. Får kanske bli en banan eller nåt för att hålla humöret uppe ;P

Av Malin - 19 november 2008 12:34

Nja, imorse var jag inte så jättepeppad på att gå upp och träna. Katterna åkte in på toaletten tidigt imorse så vi skulle få sova något iaf. Men jag masade mig upp vid halv nio, åt havregrynsgröt och kollade på Gossip Girl. Sen bar det iväg till gymmet och träff med en instruktör. Jag har ju tränat förut, så det mesta var bekant. Så himla skönt att komma igång. Dock glömde jag mitt studentleg, så jag får väl skriva in mig nästa gång jag går dit :) Kanske på imorgon eller på fredag?


Nu måste jag verkligen duscha och sen är det läsning som gäller.

Ovido - Quiz & Flashcards