Alla inlägg den 12 november 2008

Av Malin - 12 november 2008 21:01

Det händer i princip aldrig att jag är sugen på chokladpudding, men jag blev det ikväll när jag var och handlade lite mat. Skulle egentligen kolla efter juice, men chokladpuddingen kändes mer lockande. Gott blev det, med ischokladglass till :)


Har städat klart i minilägenheten nu, så himla skönt att det är ur världen! Var på skolan i några timmar också. Diskuterade lite om olika psykologiska utvecklingsteorie. Intressant tycker jag. Men det är ju trevligt om gruppen är på också, vilket inte riktigt alltid är fallet tyvärr.


Nu ska jag nog ta mig ett bad. Igen. Har gjort det varje dag sen vi flyttade in, men så kan det vara om man inte har haft badkar på 2,5 år! Känns så lyxigt. Ska nog tända lite ljus också och bara njuta av att få vara ledig ikväll. Sen blir det Grey's Anatomy, jag ligger lite före tv-tablån, så jag kan ju kolla när det passar mig bäst :)


Borde öva sång och bestämma låt till afrosångkonserten om två veckor. Men det orkar jag inte.. Får gå som det går imorgon på sånglektionen..

Av Malin - 12 november 2008 08:23

Igår läste jag i princip hela dagen, slutade vid midnatt. Och nu är jag uppe igen för att, just det, läsa. Usch. Tur att det är intressant, men efter närmare 200 sidor börjar man bli lite galen.. Dennis tyckte att det var tur att han bodde med en normal person när jag började sjunga fult och vissla massa barnmelodier och låta allmänt fult :P


Ska till gamla lägenheten och städa det sista nu på förmiddagen och sen ska jag till skolan och diskutera texterna. Efter det tänker jag inte läsa något! Bara ta det lugnt ikväll. Eller ja, det lär ju bli så att jag packar upp det sista eller nåt :P

Ovido - Quiz & Flashcards