Alla inlägg den 7 november 2008

Av Malin - 7 november 2008 16:12

Jag är så gymt raslös idag.. Jag bara väntar på att tentan ska vara avklarad så jag kan få koncentrera mig på flytten som jag vill. Borde kanske plugga lite till. Men nu har jag läst allt iaf. Det känns bara som jag kommer stressa upp mig och göra saker värre om jag pluggar för mycket. Tror det är bättre om jag tänker på nåt helt annat ibland och bara slappnar av. Hur man nu lyckas med det vet jag inte, men det vore ju himla skönt om det gick.


Nåja, åter till Top model. Stört att det redan är mörkt ute förresten..

Av Malin - 7 november 2008 10:32

Har haft så sjukt ont i huvudet de senaste dagarna när jag har försökt ta mig upp. Så det blir snooze deluxe. Idag tog jag mig upp vid tio, hade tänkt runt åtta. Men jag sover ju så himla oroligt när jag har så mycket i huvudet och en jobbig katt som går och skriker efter män hela nätterna. Jag behöver nog inte plugga så hemskt mycket till idag, men ska läsa igenom de sista texterna. Och läsa igenom mina anteckningar och föreläsningsunderlag igen. Jag började ju trots allt koncentrera mig på tentan i tisdags, så det känns ganska lugnt. Tror jag iaf.


Egentligen vill jag helst åka till IKEA och shoppa loss. Men nja. Kanske på söndag eller nästa helg. Är ju bra att ha tillgång till bil, särskilt om man ska köpa skrivbord.


Nu har jag vaktiskt ännu längre lugg än på den här bilden.. Och längre hår för den delen. Kanske ska platta det idag så ser det ännu längre ut, alltid trevligt :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards