Alla inlägg den 20 november 2008

Av Malin - 20 november 2008 22:14

Idag har varit en riktig sångdag. Har övat lite med Emma, ska sjunga stämma på Love me still, har lyssnat på den hundra gånger och plågat Dennis, haha. Men den är snygg. Sen hade jag sånglektion, gick väl sådär, känner mig trött i halsen. Är så dålig på att värma upp! Efter lektionen övade jag med Daniel inför konserten. Det kommer gå jättebra, han är så duktig. Det funkar bra på en gång liksom. Han fick höra låten igår och kunde den typ utantill idag. Coolt. Som avslutning på sångdagen hade jag kammarkör mellan 15 och 17.45 Lite väl länge, men det är mysigt att sjunga julsånger! Dock är många ganska svåra och inte de vanliga standardsen (kan man skriva så) direkt.


Sen jag kom hem har jag bara segat framför tv:n i princip. Tränade ju igår, så träningsvärken börjar smyga sig på i bröstmusklerna och axlarna. Som vanligt då. Tänkte träna imorgon med, efter skolan. Ska bli skönt. Känns riktigt bra att ha kommit igång (säger jag som har tränat en gång nu, haha).


Kikade runt lite på hm och hittade den här som är alldeles för jag.

http://shop.hm.com/media/products/689/DXL689_67120_89004_21_0227.jpg


Typiskt. Jag som måste spara pengar eftersom jag vill köpa massa dyra grejer. Typ ny mobil, laptop och säng. Heh. Men kläder är så roligt. Vill ha någon mer rutig skjorta också. Får önska mig i julklapp kanske.

Ovido - Quiz & Flashcards