Alla inlägg den 8 november 2008

Av Malin - 8 november 2008 23:01

Flyttpackning är kanske inte världens roligaste sysselsättning. Förstår inte hur så himla mycket saker kan få plats i en liten etta. Tänk om min familj skulle flytta, de skulle ju ha minst tio gånger så mycket saker. Det skulle ta en evighet! Har städat lite i köket och badrummet också. Avloppsrensning är bland det vidrigaste jag vet. Men jag förväntar mig att folk gör sånt innan jag flyttar in i en ny lägenhet, det är ju bara något man gör. Man vill ju liksom städa bort alla spår av sig själv i lägenheten.


Imorgon bär flyttlaset iväg uppför backen. Vet inte när jag kommer att skriva i bloggen nästa gång, beror nog på hur snabbt det går att få internet och sådär.

Av Malin - 8 november 2008 13:02

Så himla skönt! Jag blev klar efter lite mer än halva tiden och känner mig nöjd. Blir jag inte godkänd så vet jag inte riktigt hur mycket de kräver, tyckte jag mjölkade kunskaper rätt rejält :P


Nu är det bara att ta nya tag och packa klart allt eftersom vi flyttar imorgon! Jag är så himla nöjd att det bara är en natt kvar i den här lilla skolådan. Fattar knappt att det är sant! Efter att ha varit sambo med två katter på 22 kvadrat lite mer än 5 månader kommer den nya lägenheten på 66 kvadrat att kännas som ett slott. Synd att Zässi är så grymt jobbig och skriker hela nätterna, har inte fått så mycket sömn. Men jag tog en liten powernap efter tentan, så nu kan jag nog börja sätta igång igen. 

Ovido - Quiz & Flashcards