Alla inlägg den 1 november 2008

Av Malin - 1 november 2008 23:08

Var supermysigt hos Adrijana igår, vi åt chips och choklad och drack lite vin och kollade på Idol och två skräckisar. Var tvungen att se två avsnitt av Looney Toons också innan jag gick hem, inte för att det är långt. Men det är aldrig kul att gå hem själv mitt i natten!


Idag har vi fortsatt med flyttpackandet. Och städat lite. Har fått till ytterligare en låda. Och packat ner alla skor. Det blev faktiskt bara nästan tre papperskassar, och då är Dennis skor med också. Inte för att det går att jämföra hans 3 par med mina 30, men ändå! Imorgon ska vi tvätta, sen lär det väl gå att börja packa ner kläder också, måste skaffa sopsäckar först bara. Kan ju iofs packa ner en hel del i mina handväskor och min resväska när jag tänker efter :) Ska få låna Mindas bil någon dag i veckan, så kan vi åka upp och dumpa lite grejer i nya lägenheten, får nyckeln på måndag! Gissa om jag längtar? :D Nu är det snart på riktigt! Väntans tider är snart förbi.


Nu måste jag seriöst tvätta mitt äckliga hår. Jag skäms nästan..

Ovido - Quiz & Flashcards