Direktlänk till inlägg 16 november 2008

Det flerstämmiga klassrummet

Av Malin - 16 november 2008 12:03

Så heter boken som jag läser just nu. Den är ganska intressant, men det är ju inte speciellt uppiggande att läsa. Hela kroppen blir bara mer och mer slö och huvudet likaså. Dessutom vandrar mina tankar lätt iväg till annat, samtidigt som jag läser. Ögonen fortsätter att röra sig och när jag vaknar upp ur mina dagdrömmar har jag minsann kommit en sida längre än sist, men jag vet inte vad jag har läst.. Jag tycker att det är stört att man ska behöva läsa på helgerna! Men gör jag inte det så kommer jag ha hur mycket som helst att läsa imorgon. Och det kommer jag inte att hinna med.


Väntar på att Dennis mamma ska ringa, hon ska komma upp med lite av hans grejer idag. Och förhoppningsvis hinner vi till IKEA. Men viktigast är nog ändå att vi kan passa på att storhandla mat när vi har bil. Det är inte så överdrivet kul att släpa på 3-4 kassar var på bussen!


Jag vill verkligen ha gratis kläder, så jag kan ju slänga in det här igen och se om någon mer vänlig själ nappar ;)

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=113117 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 31 maj 2009 00:08

Känner redan att jag gillar den nya bloggen bättre. Den här får vara kvar förstås, men i fortsättningen finns jag på http://mejline.blogg.se !...

Av Malin - 30 maj 2009 19:49

Idag har Dennis pappa och hans sambo (snart fru!) varit här och hjälpt till att fixa på uteplatsen. Vi köpte krusbärsbuske, rödvinbärsbuske, rabarber, frön till morötter, dill och sockerärter. Och gräsfrön för det såg förjävligt ut på den så kallade ...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Funderar starkt på att byta till mejline.blogg.se. Följer ni med mig i så fall? Börjar tröttna på denna och vill kunna lägga upp flera bilder. Eftersom jag fortfarande inte har något sommarjobb kanske jag ska roa mig med att göra en snygg design elle...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Kör hela dagen, alltid roligt! Konserten gick riktigt bra. På tisdag kväll blir det en till!...

100

Av Malin - 27 maj 2009 21:57

Även fast jag redan hade sett kvällens Grey's Anatomy, som tydligen var avsnitt nr 100, så kunde jag inte låta bli att kolla. Och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna den här gången heller. Fantastiskt fint....

Ovido - Quiz & Flashcards