Alla inlägg den 14 november 2008

Av Malin - 14 november 2008 16:14

Jag som hade tänkt hinna med mycket idag.. Men nja. Har läst runt 50 sidor iaf, alltid nåt. Sen var jag på stan och uträttade lite ärenden, hämtade ett stort paket på bussgods bland annat. Det hade ju gått fort om det inte vore för att busstrafiken i den här staden är sämst! Inte jättekul att stå ute i regnet och vänta på överfulla och försenade bussar.


Snart ska jag till skolan och sen vidare mot Konserthuset. Vi ska sjunga med kammarkören på Kulturnatten nämligen. Blir ju spännande. Nej, nu måste jag äta klart och typ sminka mig och fixa håret innan bussen går om en halvtimme.

Av Malin - 14 november 2008 09:04

Vill ni ha presentkort från bl a Gina Tricot, HM, mm GRATIS?!
Gå in på denna länk:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=113117
Värva vänner, och samla poäng. Presentkorten får du hem i brevlådan!
 Nu ska jag påbörja dagens plugg. Och äta frukost kan vara enbra idé också. Inatt har jag sovit över 9 timmar, skönt!

Ovido - Quiz & Flashcards