Alla inlägg den 2 november 2008

Av Malin - 2 november 2008 22:28

Från imorgon är nya lägenheten verkligen vår! Ska hämta nyckeln efter lunch någon gång. Och kanske köra dit lite grejer och börja packa upp lite i köket. Behöver fler kartonger nämligen och då kan man ju lika gärna återanvända de vi har ;) Hoppas verkligen att det är välstädat där inne. Annars blir jag sur! Det har hänt mig flera gånger att den tidigare hyresgästen inte har städat ordentligt. Men de ska väl ha städbesiktning och godkänna så det är okej, så man kan väl hoppas att de är vettiga i sin bedömning. Jag är alltid pedantiskt noga när det gäller flyttstädning, så jag förväntar mig det av andra också!


Har gjort adressändring nu också. Och skickat ut massa flyttändrings-sms. Hoppas de har kommit fram som de ska.


Har faktiskt varit ganska duktig idag och läst allt som skulle läsas till på onsdag (hör och häpna!). Men jag ville ha det gjort så jag kan hålla på med flyttbestyr imorgon. Och plugga till tentan förstås. Vet bara inte riktigt hur jag ska börja. Läsa igenom mina anteckningar kanske vore en bra idé.

Ovido - Quiz & Flashcards