Alla inlägg den 26 november 2008

Av Malin - 26 november 2008 23:01

Ikväll har vi haft afrosångkonsert. Gick riktigt bra faktiskt, särskilt med tanke på att min hals är elak. I början var jag rädd att det skulle spricka på höjden, men det gick bättre och bättre. Fick massa komplimanger också, alltid kul! En tjej tyckte att jag hade så många olika saker i min röst. När hon trodde att hon hade koll på den så dök det upp ännu en sak sa hon. Jättefint sagt :)


Har varit sjukt trött hela dagen. Och imorgon blir det en ännu värre dag. Herregud. Jag kommer nog nästan dö. Idag hann jag åtminstone hem och sova en halvtimme innan konserten, det var välbehövligt kan jag säga. Mitt huvud är inte nådigt, så jag går och lägger mig nu. Annars kommer jag aldrig orka med morgondagen. Åker härifrån vid 7, lär ju komma hem runt 21. Hujedamej!

Ovido - Quiz & Flashcards