Direktlänk till inlägg 13 november 2008

Blaha

Av Malin - 13 november 2008 08:07

Igår gick jag och lade mig vid elva, men likförbannat är jag lika trött när klockan ringer. Idag blir det ännu en oförberedd sånglektion, men jag har verkligen inte haft ro att öva när jag har haft massor att göra. Blir inge bra då.


Blir galen på katterna! Eller jag antar att det är Pantera. Hon går och kissar överallt. Igår kissade hon på mattan och imorse hade hon kissat på en gammal resväska. Ingen jag använder som tur är, men den kan ju vara bra att flyttpacka i eller nåt! Äckligt hursomhelst. Vi ska införskaffa en till kattlåda, misstänker att hon markerar revir..

 
 
Maria

Maria

13 november 2008 09:45

Det kan ju vara så att dom protesterar mot att ni har flyttat? Men två kattlådor är nog inte så dumt.

Jag är så nyfiken på hur ni har det, med nya skrivbord och allt! Bilder bilder bilder!

http://readingmary.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 31 maj 2009 00:08

Känner redan att jag gillar den nya bloggen bättre. Den här får vara kvar förstås, men i fortsättningen finns jag på http://mejline.blogg.se !...

Av Malin - 30 maj 2009 19:49

Idag har Dennis pappa och hans sambo (snart fru!) varit här och hjälpt till att fixa på uteplatsen. Vi köpte krusbärsbuske, rödvinbärsbuske, rabarber, frön till morötter, dill och sockerärter. Och gräsfrön för det såg förjävligt ut på den så kallade ...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Funderar starkt på att byta till mejline.blogg.se. Följer ni med mig i så fall? Börjar tröttna på denna och vill kunna lägga upp flera bilder. Eftersom jag fortfarande inte har något sommarjobb kanske jag ska roa mig med att göra en snygg design elle...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Kör hela dagen, alltid roligt! Konserten gick riktigt bra. På tisdag kväll blir det en till!...

100

Av Malin - 27 maj 2009 21:57

Även fast jag redan hade sett kvällens Grey's Anatomy, som tydligen var avsnitt nr 100, så kunde jag inte låta bli att kolla. Och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna den här gången heller. Fantastiskt fint....

Ovido - Quiz & Flashcards