Alla inlägg under mars 2009

Av Malin - 27 mars 2009 07:47

Trött som vanligt. Lyckades snooza 20 min också, kommer inte ens ihåg det, men det var bara att kolla på klockan. Måste iväg till skolan nu, har rytmik på morgonen. Sen i eftermiddag är det smaskrep på konserthuset, med rätt kläder :D

Av Malin - 26 mars 2009 21:57

Fantastiskt skönt att ha städat klart! Tur att bidragen repades först idag, så det gick rätt snabbt. Var där en timme och lyssnade på alla. Sen begav jag mig hemåt och började städa.. Tog väl sisådär två timmar inklusive några telefonpauser :) Nu är det bara lite småplock på skrivbordet, men det går fort.


Nu kan jag nog inte hålla mig så mycket längre. Ska nog fika lite och sen börja kolla vilka kort jag kan börja sätta in. Har ett påbörjat album där de äldsta får bo. Sen får jag införskaffa några till. 

Av Malin - 26 mars 2009 17:48

Blev ingen lång hemmavistelse.. Men jag hann ändå med en hel del. Har plockat bort det mesta som inte ska ligga och drälla överallt. Börjat med badrummet. Sen ska det väl mest bara dammsugas och torkas golv. Och diskas klart. Har precis ätit middag och nu ska jag bege mig till skolan igen för kvällens smaskrep.

Av Malin - 26 mars 2009 16:20

När jag kom hem för 20 min sen låg en avi och väntade på mig. Så jag knallade iväg till Coop och hämtade ett 5 kg tungt paket. I det låg alla bilder som jag har framkallat. Jag som egentligen skulle hem och städa innan repet ikväll. Men jag var tvungen att tjuvtitta på några av bilderna iaf. Och jag är så sjukt nöjd. Vilken känsla det är att hålla dem i handen istället för att titta på datorn. Dessvärre måste jag verkligen låta bli att kolla igenom alla. Jag har en hel del städning att sysselsätta mig med eftersom jag får långväga besök i helgen, ska bli så himla roligt! :D

Av Malin - 25 mars 2009 23:23

Nu har jag precis bokat tågbiljetter hem i Påsk. Blir tisdag till tisdag. Hoppas jag hinner vara ledig ordentligt och inte har en massa uppgifter som ska göras!


Har precis vikt ihop all tvätt från i söndags, så jag har åtminstone börjat med städningen. Får dela upp det så borde jag hinna till på fredag. Dennis ska ta tag i disken ikväll. Blir himla skönt när den försvinner! Fast den lär ju byggas upp rätt snabbt igen tyvärr.

Av Malin - 25 mars 2009 22:17

Ja, återigen har jag varit borta hela dagen. Jag hinner knappt blogga nuförtiden. Idag har varit en rolig dag. Har repat smaskdans och spelat in bidragsfilm som kommer visas innan vi sjunger. Läskigt att alla andra får se det före mig, jag får väl vänta tills dvd:n kommer. Gaah. Jag lär ju höra det, men inte se hur jag ser ut..


Musikhistoria i 3 timmar var faktiskt roligare än vanligt, börjar bli bättre musik nu! Idag var det rock'n'roll och motown mest. Härligt!


Fick göra om min arrangeringsläxa bara för att det helt plötsligt inte gick att skriva ut. Skitstörigt. Det tog ju en extra timme typ.. 


Jag måste försöka hinna städa någon gång innan helgen. Vet inte riktigt hur det ska gå till dock.. Imorgon kommer jag nog också vara borta nästan hela dagen.. Hm. Aja. Matilda och Sara har säkert förståelse för att det är massor att göra före smask!

Av Malin - 24 mars 2009 22:35

Nu har jag och Olov pysslat färdigt med alla smaskgrejer. Tror jag iaf :) Så imorgon kan vi öva ordentligt. Appropå öva så är det ganska sällsynt just nu. Hinner knappt med det. Men nu måste jag öva lite gitarr eftersom jag har lektion imorgon. Sen blir det nog lite musikhistorialäsning innan Dennis kommer hem.

Av Malin - 24 mars 2009 18:22

Woho, jag kan åka hem ännu tidigare innan Påsk. Inga lektioner på tisdagen eller onsdagen. Så jag kan åka redan på tisdagen. Skönt :)

Ovido - Quiz & Flashcards