Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Malin - 12 mars 2009 22:16

Jag håller på och packar inför min resa till Maria och Kristian i Malmö i helgen. Inte så lätt att packa, men det får nog duga snart. Just nu funderar jag på om jag verkligen kommer att läsa något vettigt musikhistorietjofräs om jag tar med böcker? De är rätt stora nämligen. Kanske räcker med en i så fall. Funderar på att ta med Sjöjungfrun också nämligen. Men den är ju riktigt bra, så den vill jag ha med. Får se hur det blir. Sova på saken kanske..


Ska verkligen bli jättekul att träffa Maria igen, det var alldeles för längesen. Men om mindre än ett dygn är jag framme, woho!

Av Malin - 12 mars 2009 00:08

Japp, det ska jag göra nu. Dagen har varit rätt dryg. Men jag överlevde ytterligare en kväll med tre timmars musikhistoria, alltid något. Godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards