Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Malin - 21 mars 2009 20:37

Idag har jag och Olov varit på IKEA en sväng. Jag köpte en golvlampa att ha när jag läser, så jag ser ordentligt, mycket bra köp. 99 riksdaler. Införskaffade även en ny stekpanna för 49 kr (nu kan jag slänga den gamla där allt bara fastnar) och en hemlis till SMASK. Tar en liten paus i mitt outfitsfixande nu. Men nu har jag iaf börjat sy på den andra delen också. Usch, vad jobbigt det är med allt hemlighetsmakeri, det är nog min sämsta sida, jag vill alltid berätta sådana roliga hemlisar :) Men jag får ge mig till tåls en vecka till. Sen kommer en smaskoutfitbild upp här på bloggen, jag lovar!

Av Malin - 21 mars 2009 00:35

Woho, nu håller jag på och skickar iväg beställningen av alla bilder som ska framkallas. Tog tre förstoringar också, så det blev lite dyrare. Men det är det värt! Kul att få upp lite bilder på väggarna! Lite drygt bara att det tar ungefär 20 min att ladda upp alla bilderna innan det är klart.. Men snart kommer jag ha bilderna hemma, det kommer bli ett himla jobb att sätta in alla i album, men jag får väl ta några i taget. Men först måste jag nog komma på en lösning hur de ska sorteras.. Har en hel del konstbilder eller vad man nu ska kalla dem. De kanske kan få ett eget album och slippa trängas med hej-vi-firar-jul-bilder och sånt.

Ovido - Quiz & Flashcards