Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Malin - 1 mars 2009 23:43

Jag måste ju ha något konstigt inbyggt i mig att jag ska hitta på massa konstiga saker när jag egentligen borde gå och lägga mig. Och dessutom är trött. Jag skulle ju sova, men vad gör jag istället? Jo, skriver om min bloggpresentation, byter profilbild och börjar ändra designen.. Vilket jag inte har gjort på väldigt länge. Tycker designen är lite läskig, men mina senaste klädinköp har varit en rosa tröja samt en turkos och en lila kofta. Ungefär som färgerna i bakgrundsbilden här.. Nåja, det får vara så ett tag. Ganska uppiggande, det kan jag behöva!


Vad tycks?

Av Malin - 1 mars 2009 23:25

De som känner mig vet att reggae inte är min favoritmusik direkt. Imorgon ska jag dessutom spela reggaekomp på trummor, vilket är sjukt svårt för man får aldrig spela på ettan! Ingen baskagge på ettan känns fel på alla sätt och vis. Men jag har faktiskt övat både på trumset och i luften (eller knetrummer som min musiklärare i nian sa, han lärde mig även kompet "rösta på gösta"), så det kanske går. Så länge jag inte försöker mig på några tuffa fills. Fast det kommer jag göra om jag känner mig själv rätt. Jag vill ju utvecklas, så då räcker det inte med gammalt vanligt rockkomp som jag kan sen innan!


Nu är det dags att sova. Jag ser framför mig ett piggt uppvaknande vid åtta och en dag med mycket och givande övning. Haha, drömma går ju :P Kanske ska börja intala mig att dagarna ska vara så jämt, för vem vet? Det kanske funkar?



Av Malin - 1 mars 2009 21:10

Riktigt bra film. Obehaglig som bara den, hörs ju på titeln med.. Hursomhelst en film som ni borde se!

Av Malin - 1 mars 2009 15:44

Är det meningen att man ska få sådana här störda humörsvängningar av att äta p-piller? Det är läskigt. Har inget tålamod kvar och kan skratta ena sekunden för att sen bli skitarg eller ledsen för minsta lilla.. Blir det inte bättre snart vet jag inte om jag har nån lust att fortsätta äta den där skiten!

Av Malin - 1 mars 2009 13:01

Ikväll blir det bio, var över ett år sen sist.. Vi är dåliga på att gå på bio, men nu är det alltså dags. Hoppas verkligen den är bra, för dyrt var det!

Ovido - Quiz & Flashcards