Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Malin - 9 mars 2009 23:17

Men, vad jag blir irriterad på mig själv! Varför går jag aldrig och lägger mig när jag är trött? Stört ju. Nu ska jag lägga mig och läsa Sjöjungfrun istället för att sitta här och inte göra något vettigt. Godnatt!

Av Malin - 9 mars 2009 22:59

Jag är lite dålig på att uppdatera. Men det händer inte så mycket spännande. Skola idag, spelade gitarr en hel del. Det gick faktiskt bättre än väntat, trots att det var för svårt för mig. För mycket och krångligt för att hinna med allt.


Ikväll har jag tränat. Skönt att hinna med det, det var svårt förra veckan. Har precis duschat. Mitt hår känns extra långt nu när det är blött, det är najs! Min lugg kan få speeda på lite tycker jag, så jag kan ha den bakom örat snart. Om jag har mittbena kan jag nog nästan det. Men eftersom det är gräsligt fult på mig så undviker jag det. Konstigt med lugg egentligen. När man har lugg så måste man klippa den stup i kvarten för att den blir för lång. Men när man försöker spara ut den, ja, då behagar den att hålla typ samma längd jättelänge.


Snart åker jag till Malmö, närmare bestämt på fredag! Längtar ihjäl mig :D

Ovido - Quiz & Flashcards