Alla inlägg den 29 mars 2009

Av Malin - 29 mars 2009 20:43

Min snälla lillebror fixade en Spotifyinvite till mig! :D

Av Malin - 29 mars 2009 18:58

Jag har sovit flera timmar idag, vaknade för en halvtimme sen. Jag är fortfarande helt slut.. Och huvudvärken vill inte ge sig. Kanske är dags att äta middag snart. Jag skulle gärna sova i ett dygn till! Tur att jag får vara ledig och åka hem snart. Ska bli himla skönt kan jag säga. Kan säkert inte vara helt ledig, men halvt iaf :)

Av Malin - 29 mars 2009 11:51

Det var riktigt kul att stå på scenen och göra vårat SMASK-nummer igår. Så mycket jobb för 3 minuter och sen är det bara över. Jag måste erkänna att jag  är besviken att vi inte ens gick vidare, det trodde jag faktiskt att vi skulle göra, många verkade gilla låten och sa efteråt att de tyckte att det var konstigt.. Blev lite avslagen där, särskilt eftersom hela föreställningen tog sån himla tid och vi knappt hade något att göra efter pausen eftersom vi inte gick vidare. Huvudvärken började göra sig påminnd och den har fortfarande inte släppt. Efterfesten var sådär. Var mest trött och musiken var inget att hurra för. Sen kan det förstås bero på att jag hade så himla ont i huvudet, då blir ingenting särskilt roligt. Men det var jättekul att träffa Freja och Maria som hade åkt hit bara för att se på oss :)


Det var ett väldigt jämnt startfält, så det var svårt att tippa hur det skulle gå. Hade kunnat gå nästan hursomhelst kändes det som. Grattis till vinnarna som sjöng Genom elden!

Ovido - Quiz & Flashcards