Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Malin - 22 mars 2009 21:58

Nja, inte så lugn som jag hade behövt iaf.. Hade helt glömt bort kördirigeringen tills imorgon, så jag har försökt paniklära mig låtarna, men det går inte så bra.. Hatar när melodier rör sig åt fel håll och är ologiska! Har fixat lite mer med smasket också. Nu tar vi en Beckpaus och går till tvättstugan. Tråk!

Av Malin - 22 mars 2009 12:48

Jag har sagt det förut, men det tål att upprepas. Grey's anatomy är så sjukt  bra!

Av Malin - 22 mars 2009 02:33

Nu är jag trött. Men SMASK-outfitsen är nästan klara. Både min och Olovs. Vi kommer vara så fantastiskt snygga på lördag! Symaskinen har krånglat lite, men jag tror det är paljettyget som ställer till med bråk. Det fastnar massa klegg på nålen..


Nu ska jag sova. Tills jag vaknar av mig själv imorgon. Ska bli riktigt skönt.

Ovido - Quiz & Flashcards