Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Malin - 7 mars 2009 23:07

Ja, verkligen skönt att vila efter den här hektiska veckan. Nu ska jag lägga mig och börja läsa Sjöjungfrun! Om jag orkar ska jag gå upp och träna imorgon innan SMASK-repet. Får se hur det går. Svårt att hinna med träningen just nu tyvärr.

Av Malin - 7 mars 2009 20:34

Seriöst. Hur kunde Lili och Susie vinna över BWO? De sjunger ju som krattor, tanterna. Nej, årets melodifestival är ganska usel måste jag säga.

Av Malin - 7 mars 2009 16:53

Stråket försvann efter några låtar på repet idag, så de var inte med på våran låt. Det var väldigt synd, lät inte alls lika bra idag som i torsdags. Dessutom var det ingen bas. Vilket också gjorde att det lät sämre.. Men jag hoppas att de är med imorgon, annars blir det svårt.


Är jättetrött nu. Allt jag har gjort i veckan börjar ta ut sin rätt nu, så ikväll ska jag bara ta det lugnt tror jag. Kanske öva lite gitarr på sin höjd ;P Har precis kollat på senaste avsnittet av Mia och Klara. Tyckte att första säsongen var betydligt bättre faktiskt.. Några av de roligaste karaktärerna är inte med så mycket längre.

Av Malin - 7 mars 2009 09:23

Ja, i helgen är det alltså SMASK-rep som gäller. Sitter och äter frukost nu och ska snart bege mig till skolan. Ska bli riktigt kul att höra fler bidrag idag! Än så länge är nog ingen favorittippad från min sida, förra året hade jag ju en, och den vann. Den fastnade redan första gången jag hörde den. Starkt jobbat!

Ovido - Quiz & Flashcards