Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Malin - 24 mars 2009 22:35

Nu har jag och Olov pysslat färdigt med alla smaskgrejer. Tror jag iaf :) Så imorgon kan vi öva ordentligt. Appropå öva så är det ganska sällsynt just nu. Hinner knappt med det. Men nu måste jag öva lite gitarr eftersom jag har lektion imorgon. Sen blir det nog lite musikhistorialäsning innan Dennis kommer hem.

Av Malin - 24 mars 2009 18:22

Woho, jag kan åka hem ännu tidigare innan Påsk. Inga lektioner på tisdagen eller onsdagen. Så jag kan åka redan på tisdagen. Skönt :)

Av Malin - 24 mars 2009 12:07

Nu är jag igång och syr igen. Är ju bra om smaskoutfiten blir klar snart, eftersom det är på lördag det gäller. Men jag har faktiskt bara lite kvar på min. Skulle så gärna berätta vad jag håller på med, men det får jag inte. Men det blir snyggt iaf. Och jag lovar som sagt en bild efter helgen. Kanske på söndag om jag hinner :)

Ovido - Quiz & Flashcards