Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Malin - 16 mars 2009 20:13

Nu har jag seriöst mått illa sen jag åkte från Malmö imorse för snart ett halvt dygn sedan.. Fruktansvärt otrevligt. Hur ska jag kunna jobba imorgon? Eller snarare, hur ska jag kunna förbereda för att kunna jobba imorgon? Gjorde en kraftansträngning och gick och handlade nyss. Så nu är jag helt slut. Kanske borde äta lite fil, fast det känns inte så lockande att äta för tillfället..

Av Malin - 16 mars 2009 18:28

Har haft en jättebra helg hos Maria och Kristian. Önskar bara att Malmö kunde flytta lite närmare. Eller att jag kunde teleportera mig.


Däremot tycker jag inte om att åka tåg. Jag har börjat må så illa när jag åker tåg.. Det gungar lite hela tiden, det funkar inte så bra för min kropp tydligen. Skönt att ha med datorn i alla fall, så har man något att göra på tåget. Blev inget vettigt idag, men jag kollade på Project Runway nästan hela vägen, det var ju så spännande!


Väl framme i Örebro kom jag på att jag skulle köpa lite mer tyg till smask. Och så fyndade jag en tjusig vaxduk för 25 kr!

Ovido - Quiz & Flashcards