Direktlänk till inlägg 24 november 2008

Måndag morgon

Av Malin - 24 november 2008 06:38

Usch, vad det tog emot att gå upp för en halvtimme sen.. Ville mycket hellre ligga kvar i sängen i typ arton timmar till.. Det gick mycket lättare att somna igår, när Dennis var hemma igen. Verkligen stor skillnad. Känner mig mycket tryggare när jag vet att han är i närheten. Så inga mardrömmar inatt inte!


Nu äter jag havregrynsgröt med russin och ska snart iväg på vfu. Hinner nog med en macka också för en gångs skull. Det är kallt idag. Tur att jag har min tjocka jacka. Fast egentligen är det lite dumt att använda den redan nu, när det är typ -2 grader. Vad ska jag då ha på mig när det är -25? Inte för att det blir det här nere, men när jag ska hem över jul är chansen rätt stor att det är så kallt. Aja, jag får väl dra på mig en sovsäck över den eller nåt :P

 
 
Maria

Maria

24 november 2008 10:06

haha, om du drar på dig en sovsäck ovanpå jackan är det ett måste att ta kort på! och lägga upp på bloggen=)

http://readingmary.blogg.se

 
Malin

Malin

24 november 2008 16:42

Haha, ja. Synd bara att jag inte har någon sovsäck. Annars hade det varit skönt idag i snöstormen!

http://mejline.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 31 maj 2009 00:08

Känner redan att jag gillar den nya bloggen bättre. Den här får vara kvar förstås, men i fortsättningen finns jag på http://mejline.blogg.se !...

Av Malin - 30 maj 2009 19:49

Idag har Dennis pappa och hans sambo (snart fru!) varit här och hjälpt till att fixa på uteplatsen. Vi köpte krusbärsbuske, rödvinbärsbuske, rabarber, frön till morötter, dill och sockerärter. Och gräsfrön för det såg förjävligt ut på den så kallade ...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Funderar starkt på att byta till mejline.blogg.se. Följer ni med mig i så fall? Börjar tröttna på denna och vill kunna lägga upp flera bilder. Eftersom jag fortfarande inte har något sommarjobb kanske jag ska roa mig med att göra en snygg design elle...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Kör hela dagen, alltid roligt! Konserten gick riktigt bra. På tisdag kväll blir det en till!...

100

Av Malin - 27 maj 2009 21:57

Även fast jag redan hade sett kvällens Grey's Anatomy, som tydligen var avsnitt nr 100, så kunde jag inte låta bli att kolla. Och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna den här gången heller. Fantastiskt fint....

Ovido - Quiz & Flashcards