Direktlänk till inlägg 23 november 2008

Mardröm

Av Malin - 23 november 2008 11:56

Usch vilken jobbig natt. Först kunde jag inte somna, för jag hatar att sova när jag är ensam hemma. Då hörs alla läskiga ljud mycket tydligare och jag blir rädd för minsta lilla. Det känns bättre att vara vaken, för då kan jag kontrollera det på något sätt.


Men men, när jag till slut lyckades somna så drömde jag en jättevidrig mardröm. Det skulle vara någon slags nollningsfest för alla musikhögskolestudenter i Sverige, så några gamla klasskompisar kom hit och agerade faddrar. Det var trevligt att träffa dem innan, men sen gick vi till festen och det var allt annat än trevligt. Den var i ett konstigt hus som man inte kunde komma ut ifrån hursomhelst, så man kunde liksom inte bara gå hem om man skulle vilja. Några killar i konstiga, stora, fyrkantiga och färgglada plyschdräkter sprang omkring och letade efter lillasystern till en tjej som de hade försökt mörda(!) ett tidigare år. De skulle väl hämnas antar jag. Så alla sprang omkring och skrek och var livrädda. Killarna hade någon lång pinne (typ höjdhoppsribba) som de sprang omkring med och tvingade in folk i hissar och grejer med. Vid ett tillfälle tappade de pinnen och två tjejer fick tag i den och sprang iväg till typ en labyrint med olika hinderrum med konstigt formade väggar, typ kuddar som stack ut överallt. De drog med sig pinnen genom några rum, men där fanns en lönndörr som killarna gick in genom. Den ena tjejen hann springa iväg, men en tjej var kvar. Och killarna sa typ "det här ska du minsann få för" och tog en av alla dildos som låg på golvet(?) och förde in den i henne.


Det sista jag minns var att hon skrek öronbedövande att det gjorde jätteont och sen vaknade jag. Alldeles kallsvettig och verkligen livrädd. Fy fan vad vidrigt det var! Det var jättetidigt på morgonen, så jag kunde inte gå upp heller. Hade ingen lust att somna om och fortsätta drömma om det där.. Mår fortfarande lite dåligt av drömmen, trots att jag somnade om och drömde finare och normalare drömmar sen. Det om något är väl ett tecken på att jag inte trivs med att sova själv..

 
 
Maria

Maria

23 november 2008 12:38

Tur att Dennis kommer hem snart, det lät inte riktigt klokt det där. Det är ju i klass med mina mardrömmar. Fast jag brukar drömma snäppet värre en plysch och kuddar.

Hoppas du slipper fler mardrömmar nu. kram

http://readingmary.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 31 maj 2009 00:08

Känner redan att jag gillar den nya bloggen bättre. Den här får vara kvar förstås, men i fortsättningen finns jag på http://mejline.blogg.se !...

Av Malin - 30 maj 2009 19:49

Idag har Dennis pappa och hans sambo (snart fru!) varit här och hjälpt till att fixa på uteplatsen. Vi köpte krusbärsbuske, rödvinbärsbuske, rabarber, frön till morötter, dill och sockerärter. Och gräsfrön för det såg förjävligt ut på den så kallade ...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Funderar starkt på att byta till mejline.blogg.se. Följer ni med mig i så fall? Börjar tröttna på denna och vill kunna lägga upp flera bilder. Eftersom jag fortfarande inte har något sommarjobb kanske jag ska roa mig med att göra en snygg design elle...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Kör hela dagen, alltid roligt! Konserten gick riktigt bra. På tisdag kväll blir det en till!...

100

Av Malin - 27 maj 2009 21:57

Även fast jag redan hade sett kvällens Grey's Anatomy, som tydligen var avsnitt nr 100, så kunde jag inte låta bli att kolla. Och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna den här gången heller. Fantastiskt fint....

Ovido - Quiz & Flashcards