Direktlänk till inlägg 21 november 2008

We sing, we dance, we steal things

Av Malin - 21 november 2008 19:12

Nu har jag tränat. Och handlat och ätit middag och duschat visserligen. Men det var skönt att träna, jag är stolt över mig själv att jag har satt igång och att jag faktiskt orkar bara jag går in för det, trots att min kondition är rätt kass :P Tanten i receptionen är nog en av de suraste människor jag har träffat. Inte speciellt hjälpsam eller trevlig alls. Orka vara så när man har ett serviceyrke. Tycker det är helt stört att en sådan surtant får anställning när det finns så himla många andra trevliga arbestslösa människor som vore mycket bättre lämpade för jobbet. Vore intressant att få veta anledningen till valet.


Är sugen på något sött, men när jag tränar känns det som jag har en anledning att äta bättre, så då vill jag inte fuska! Lite knäppt kanske, men så tänker jag. Och det är ju bara bra. Så istället för att köpa godis så köpte jag lite olika frukter, så här ska göras fruktsallad! Det blir kvällens goda. Dessutom är det faktiskt godare än godis!


We sing, we dance, we steal things med Jason Mraz är faktiskt ett riktigt bra album. Trots uttjatade I'm yours. I vissa låtar påminner han lite om Damien Rice faktiskt, aldrig fel. Många andra snygga låtar också. Lyssna!

 
 
anki

anki

21 november 2008 23:07

grymt bra album skulle ajg vilja säga. :)
ja jag vet att det skall ändras på systemet. Men jag vet dock inte hur..
jag vill plugga i linköping, halmstad eller jönköping.. jag vet inte ritkigt.. Får forska lite av vilken skola som är bäst av dem. :)
kram

http://ankiblom.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 31 maj 2009 00:08

Känner redan att jag gillar den nya bloggen bättre. Den här får vara kvar förstås, men i fortsättningen finns jag på http://mejline.blogg.se !...

Av Malin - 30 maj 2009 19:49

Idag har Dennis pappa och hans sambo (snart fru!) varit här och hjälpt till att fixa på uteplatsen. Vi köpte krusbärsbuske, rödvinbärsbuske, rabarber, frön till morötter, dill och sockerärter. Och gräsfrön för det såg förjävligt ut på den så kallade ...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Funderar starkt på att byta till mejline.blogg.se. Följer ni med mig i så fall? Börjar tröttna på denna och vill kunna lägga upp flera bilder. Eftersom jag fortfarande inte har något sommarjobb kanske jag ska roa mig med att göra en snygg design elle...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Kör hela dagen, alltid roligt! Konserten gick riktigt bra. På tisdag kväll blir det en till!...

100

Av Malin - 27 maj 2009 21:57

Även fast jag redan hade sett kvällens Grey's Anatomy, som tydligen var avsnitt nr 100, så kunde jag inte låta bli att kolla. Och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna den här gången heller. Fantastiskt fint....

Ovido - Quiz & Flashcards