Direktlänk till inlägg 6 november 2008

Mått

Av Malin - 6 november 2008 23:40

Nu har jag snart läst igenom allt som vi har läst de här två månaderna. Eller ja, skummat igenom och kollat så jag kommer ihåg ungefär vad det handlar om. Man kan ju inte läsa flera tusen sidor på några dagar direkt. Tråkigt är det, men jag hoppas det ger något. Vet inte riktigt hur jag ska bära mig åt i pluggandet annars. Eller uppfräschningen snarare, vi har ju läst om och diskuterat det mesta under terminen.


Var i lägenheten en sväng. Det luktade lite rök fortfarande när jag gick in, men mest ättika :P Glasen får stå kvar åtminstone ett dygn till så får vi se sen. El hade vi fått också, himla trevligt med lite ljus där inne!


Tittade på Du är vad du äter förut. Kanske borde börja äta kalkonkorv jag med. Träna ska jag iaf börja med igen. Nästa vecka har jag tänkt! Då är allt flyttat till nya lägenheten och tentan är över. Så då borde jag kunna ha åtminstone lite mer tid än just nu. Mätte mig runt midjan förut. Trots att jag har gått upp i vikt så har nästan ingenting satt sig just runt midjan, den har ökat med några få centimeter bara, trots att jag nog nästan har gått upp 10 kg på typ två år (vet inte exakt, men det känns så iaf). Skumt. Det är ju runt midjan man brukar se mest skillnad på folket i Du är vad du äter iaf.


Egentligen tog jag fram måttbandet för att kolla hur stora skrivborden som vi har kollat på är. Fast det är lite svårt att föreställa sig härinne. Här skulle de ju ta upp nästan hela rummet. Inte riktigt okej kanske :)


Godnatt. Imorgon är en ny pluggdag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 31 maj 2009 00:08

Känner redan att jag gillar den nya bloggen bättre. Den här får vara kvar förstås, men i fortsättningen finns jag på http://mejline.blogg.se !...

Av Malin - 30 maj 2009 19:49

Idag har Dennis pappa och hans sambo (snart fru!) varit här och hjälpt till att fixa på uteplatsen. Vi köpte krusbärsbuske, rödvinbärsbuske, rabarber, frön till morötter, dill och sockerärter. Och gräsfrön för det såg förjävligt ut på den så kallade ...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Funderar starkt på att byta till mejline.blogg.se. Följer ni med mig i så fall? Börjar tröttna på denna och vill kunna lägga upp flera bilder. Eftersom jag fortfarande inte har något sommarjobb kanske jag ska roa mig med att göra en snygg design elle...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Kör hela dagen, alltid roligt! Konserten gick riktigt bra. På tisdag kväll blir det en till!...

100

Av Malin - 27 maj 2009 21:57

Även fast jag redan hade sett kvällens Grey's Anatomy, som tydligen var avsnitt nr 100, så kunde jag inte låta bli att kolla. Och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna den här gången heller. Fantastiskt fint....

Ovido - Quiz & Flashcards