Direktlänk till inlägg 5 november 2008

Okoncentrerad

Av Malin - 5 november 2008 21:50

Att det ska vara så himla svårt att sätta sig ner och plugga! Nåja, har ju faktiskt tagit mig igenom hela min tjocka pärm med papper från den här delkursen idag. Var ett x antal hundra sidor kan jag säga. Men jag läste det som jag hade markerat som viktigt förut, så det tog nog kanske två timmar eller något. Drygt är det, men jag känner igen allt jag har läst nu iaf, det är ju ett bra tecken :P Känns ändå som jag har ganska bra koll. Men man vet aldrig.


Var i lägenheten och skruvade ihop köksbordet och placerade ut glas med ättika i alla rum. Så jag hoppas att röklukten försvinner. Inte för att ättika luktar gott, men det ska tydligen ta bort diverse lukter. Och det kan man ju vädra ur sen.


Är grymt sugen på att köpa en laptop. Någon som vet någon bra sida där man kan typ klicka i alla egenskaper man önskar och så hittar den superdatorn just för mig? Vore guld!


Förhoppningsvis hinner vi till IKEA på söndag. Vi behöver taklampor. Och så skulle vi kunna införskaffa skrivbord om vi hittar några också. Jag vill ha en skön snurrstol också, så jag kan sitta vid datorn läääänge :P Och kanske en tv-bänk. Det blir billigt och bra det här, heh.

 
 
Maria

Maria

6 november 2008 11:12

Vi har hittat en skrivbord på ikea vill vill ha, men just nu finns det inte pengar till det. http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10111489

och så den här hurtsen till: http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20086663

kostar iofs inte så mycket, men ändå.

NI har säkert redan tänkt på det men, i erat sovrum finns väl ett vädringsfönster? det kan ju stå öppet fast ni inte är där. man kan ju inte ta sig in genom det.

http://readingmary.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 31 maj 2009 00:08

Känner redan att jag gillar den nya bloggen bättre. Den här får vara kvar förstås, men i fortsättningen finns jag på http://mejline.blogg.se !...

Av Malin - 30 maj 2009 19:49

Idag har Dennis pappa och hans sambo (snart fru!) varit här och hjälpt till att fixa på uteplatsen. Vi köpte krusbärsbuske, rödvinbärsbuske, rabarber, frön till morötter, dill och sockerärter. Och gräsfrön för det såg förjävligt ut på den så kallade ...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Funderar starkt på att byta till mejline.blogg.se. Följer ni med mig i så fall? Börjar tröttna på denna och vill kunna lägga upp flera bilder. Eftersom jag fortfarande inte har något sommarjobb kanske jag ska roa mig med att göra en snygg design elle...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Kör hela dagen, alltid roligt! Konserten gick riktigt bra. På tisdag kväll blir det en till!...

100

Av Malin - 27 maj 2009 21:57

Även fast jag redan hade sett kvällens Grey's Anatomy, som tydligen var avsnitt nr 100, så kunde jag inte låta bli att kolla. Och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna den här gången heller. Fantastiskt fint....

Ovido - Quiz & Flashcards