Direktlänk till inlägg 18 augusti 2007

Klockrike

Av Malin - 18 augusti 2007 16:00

Vaknade strax före 9 efter en lååång natt med jobbiga katter som höll mig vaken. Det faktum att vi sov en stund mitt på dagen igår underlättade inte heller för min skönhetssömn. Dennis mamma skulle hämta oss vid 10 för en tripp till Klockrike innan hon snällt skulle skjutsa oss till kräftisen på kvällen, så det var bäst att hoppa upp...


Väl framme i Klockrike bjöds det på god köttfärssås, pasta och sallad. Sen kikade vi på Svullo (jag tyckte inte att det var riktigt lika roligt som vissa andra) och lyckades återigen slumra till. Fattar inte hur det går till, jag brukar aldrig sova mitt på dagen. Vaknade givetvis med världens huvudvärk, så typiskt när vi skulle iväg på kvällen! Jag och äslin tog en liten utforska-Klockrike-promenad och huvudvärken lättade i alla fall lite.


När vi kom tillbaka fick jag träffa Dennis kusin Björn och så började operation: avhåra Dennis kavaj. Försökte mig även på att platta mitt hår, men plattången blir bara sämre och sämre. Den blir knappt ens varm längre, så inte underligt att den inte gör som den ska. Fikade lite och började sen göra oss i ordning inför kvällen. Dennis rakade bort massa skägg (han blev så söt så) och jag sminkade mig. Sedan bar det iväg till kräftskiva hos Emma och Teddy, mer om den när jag har fört in bilderna på min dator hemma :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 31 maj 2009 00:08

Känner redan att jag gillar den nya bloggen bättre. Den här får vara kvar förstås, men i fortsättningen finns jag på http://mejline.blogg.se !...

Av Malin - 30 maj 2009 19:49

Idag har Dennis pappa och hans sambo (snart fru!) varit här och hjälpt till att fixa på uteplatsen. Vi köpte krusbärsbuske, rödvinbärsbuske, rabarber, frön till morötter, dill och sockerärter. Och gräsfrön för det såg förjävligt ut på den så kallade ...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Funderar starkt på att byta till mejline.blogg.se. Följer ni med mig i så fall? Börjar tröttna på denna och vill kunna lägga upp flera bilder. Eftersom jag fortfarande inte har något sommarjobb kanske jag ska roa mig med att göra en snygg design elle...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Kör hela dagen, alltid roligt! Konserten gick riktigt bra. På tisdag kväll blir det en till!...

100

Av Malin - 27 maj 2009 21:57

Även fast jag redan hade sett kvällens Grey's Anatomy, som tydligen var avsnitt nr 100, så kunde jag inte låta bli att kolla. Och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna den här gången heller. Fantastiskt fint....

Ovido - Quiz & Flashcards